суботу, жовтня 05, 2024

Люко Дашвар «Покров»

Люко Дашвар «Покров»

 

Люко Дашвар. Комусь її творчість не подобається. Комусь навпаки.
В мене це третя книга на яку я пишу відгук. Мені цікаво читати її книги, тому що є в цих книгах якась правда життя, справжні персонажі, яких можна зустріти на вулиці та провокаційні сюжети.




«Покров», як на мене, це сама сильна книга яку я прочитав у письменниці. Можливо є інші книги не гірші за «Покров», але я поки ще не дійшов, щоб порівнювати всі книги між собою.


Дуже вміле поєднання теперішнього й минулого. Стильно та колоритно.

Книга порушує питання щодо наших предків. Ким вони були, що зробили у своєму житті. Мені було б цікаво добратися хоча б до 7 коліна.


Крім цього в книзі багато уваги приділяється Революції Гідності. Для мене події в Україні починаючи з 2002, пройшли повз мене. Я тільки з новин чув про них й то не дуже переймався.


Але зараз я розумію, що в ті часи творилася історія країни, історія на крові, історія на патріотизмі, історія яка змінила багато людських доль.


Сюжет трохи містичний, але дуже життєвий. Події переносять нас у 1843 де починається історія, потім у кінець 2013, де історія продовжується.


Головні герої у Люко Дашвар завжди виходять живими, справжніми. Вміє авторка передати риси характерів людей про яких пише у своїх книгах.

В цій книзі головна героїня Мар’яна з головою кидається у пошуки нащадків роду Дорошів, чия містична історія почалася у далекому 19 столітті.


Героїні випадає не легка доля, яка принесе багато змін у її життя. На фоні подій 2013 -2014, авторка яскраво описує, як змінювалися люди, як змінювалася країна. Як люди ділилися на два табори, які протистояли один одному.
Головна героїня опиняється в самому центрі події. Її чекає кохання, втрати, розчарування у людях, неймовірна пригода в пошуках нащадків козацького роду, родове прокляття тощо.


Іноді головна героїня дратувала своїми вчинками, але так би вчинила реальна людина. Так живуть багато людей. Але кожен вчинок несе відповідальність. Й настає момент коли треба обирати свій справжній шлях. Хтось крокує в правильному напрямку, а хтось знову намагається сховатися у шпарині.


Письменниця на зразку своїх героїв показує, як обставини тих часів міняли людей. Хтось становився світлим титаном, а хтось переходив на бік темряви.


Книга наповнена коханням, сподіваннями, вірою, любов'ю до Батьківщини. Книга бере за живе. В мене було багато почуттів, емоції, переживань.


А як я розумію тих людей, які в реальності пройшли через події Майдану. Якщо мене книга зачепила, то тих хто на власні очі бачив ті події, мабуть, поранила у саме серце. Стріли спогадів, стріли не виносного болю…


Не знаю, чи можна назвати цю книгу сімейною сагою, але здається що ця історія, яка охоплює 19, 20, 21 століття, варта так називатися.


В книзі є все, що треба, щоб тримати читача у свідомій напрузі: містичний компонент, сімейні таємниці, шалене кохання, боротьба за свободу, віра, надія, патріотизм. Письменниця майстерно все це поєднала.


Назва книги« ПоКров». Це не тільки те що захищає, покриває щитом. А ще й кров, кров предків, кров поколінь, які боролися за країну. Це кров героїв сьогодення, які є щитом країни. Це кров справжніх героїв, які ціною власного життя дарують нам свободу.


Книга ніби кидає людям виклик, перевіряє на міцність, на вірність тощо. Сумна, життєва, болюча, містична, правдива, справжня.


Ще сподобалось, як авторка завершила свою історію. Відкритий фінал відданий на відкуп читачеві. Нехай кожен додумає кінцівку сам. Придумає свою фінальну ноту.

А ви читали цю книгу? Яке враження залишилося у вас? Пишіть у коментарях.

**********************************************

Ставте вподобайку. Шукайте   «Хроніки Книголюба» у соцмережах. Рекомендуйте своїм знайомим та друзям.

Хроніки Книголюба у соцмережах :  Фейсбук,  LiveJournal,   Telegram,   Twitter,   Tumblr,   Крок вперед!  Instagram  Аркуш

                          ************************************************

Текст відгуку пройшов перевірку на плагіат  на ресурсі  https://candy-content.com/. Унікальність тексту 100%

Якщо знайдено помилку в тексті – пишіть

**********************************************************

#враження_UA #читаю_книги_щодня #ПроКниги_Що_почитати #Хроніки_Книголюба  #Люко_Дашвар  #відгукнакнигу  #українські_письменники  #сучасна_українська_проза  #блог_про_книги   #книжкове_суспільство  #блог_українською #читаюукраїнськихавторів  

*********************************************************

Немає коментарів:

Дописати коментар