пʼятницю, березня 24, 2023

Танець недоумка

Нарешті зібрався з мислями.
За своє життя я прочитав багато фантастики, як радянських письменників, так й закордонних. Було багато цікавих книжок, книжок що захоплюють, що інтригують. Але для мене еталоном завжди був радянський письменник родом з Одеси, Сергій Снєгов та його трилогія «Люди як боги»

Перший раз я прочитав її ще у школі, останній у 2015. Але весь час я пам’ятав цю книгу. Пізніше, у 2021, я прочитав ще одну його книгу «Диктатор». Ця книга теж сподобалась, але вона більш політично психологічна. Але теж дуже міцна та ні на які другі книги не схожа.
Я вже думав що мені вже не зустрінеться фантастика, яка зможе стати на один рівень з цими книгами, чи перевершити. Але на моєму шляху з'явився Ілларіон Павлюк зі своїм романом «Танець недоумка».



Це була моя третя зустріч з автором, й тепер я мрію про продовження цієї книги. Це просто дійсно тямуча фантастика, яка може тягатися на рівних не тільки з фантастами 20 сторіччя, але й з сучасними.
Я ловив кайф, насолоду, задоволення… Деякі моменти нагадували «Зоряний десант», «Світ смерті» та «Аватар», але тільки нагадували, таким тихим відлунням. Це все тільки додавало книзі напруги, покращувало сюжет та робила його свіжим, блискучим, трохи знайомим, але цілком самостійним. Не буду описувати сюжет, хто не читав тому буде вже не дуже цікаво читати цю книгу. Але про пригоди, в які занурився з головним героєм, я навіть не мріяв. Тут є все що потрібно класному фантастичному роману.
Сюжет цікавий. Уява та фантазія автора просто шалені. Пригоди на далекій планеті, таємниці, пастки, добро зі смаком темряви, темрява зі смаком добра. Надії, міркування, любов, жага до життя, страх, мораль, етика, стрілянина… А який коловорот брехні, інтриг, та флешбеків, які теж плутають сюжет.
Книга сильно затягує. Події розвиваються на початку повільно, навіть трохи нудно. А потім ніби лавина снігу тобі на голову. Йоо. Й ти вже копирсаєшся в сюжетних лініях, пробуєш розгадати задум автора, намагаєшся передбачити сюжет…воюєш з химерами.
Дуже атмосферна книга, динамічна. Мені вона нагадала колаж, який потрібно було зібрати, щоб отримати відповіді, щоб вижити, щоб зрозуміти хто, що, та куди. А кінцівка просто розриває читача та дає надію на продовження… Були й мінуси, але вони програють плюсам. Тому не варто про них розповідати. Я думаю, що автор сам знає про свої недоліки у книзі.
Ця книга дійсно новий рівень української фантастики та літератури в цілому. Читаєш, а ніби дивишся фільм. Крутезний космічний бойовик.
А ви читали цю книгу? Які враження залишилися у вас? Пишіть у коментарях.

Ставте вподобайку. Підписуйтесь на «Хроніки книголюба» у соцмережах. Рекомендуйте своїм знайомим та друзям.

*****************************************************************************************

Хроніки книголюба у соцмережах : Фейсбук ,  InstagramLiveJournal, Telegram, TwitterTumblr, Крок вперед!

Якщо знайдено помилку в тексті - пишіть
#хороші_книги #література #список_книжок
#блог_про_книги #відгуки #читаю_книги_щодня #враження_UA
#література_українською_читання_книги_фільми_серіали
#книжкове_суспільство #блог_українською
#українські_письменники #хроніки_книголюба #відгукнакнигу
#читаюукраїнськихавторів #книги2023 #читаюпідчасвійни #ПроКниги_Що_почитати

Немає коментарів:

Дописати коментар