пʼятницю, березня 31, 2023

Українське фентезі від Дари Корній

Для мене світ фентезі дуже цікавий. Я люблю читати книги фентезійного жанру і на моєму рахунку їх дуже багато.
Але я ніколи не читав українське фентезі, хоча багато чув про нього. Я розумію, що то моя проблема, що не звертав увагу на українських письменників, які творять фентезійні світи.
Книга «Зворотний бік світла» Дари Корній, це моя перша книга українського фентезі. Чесно скажу, мені сподобалось, ні, МЕНІ СПОДОБАЛОСЬ.


Для мене ця книга була відкриттям нового світу. Світу цікавого, світу слов'янських богів, про яких ми позабули. Розумію, що кожен вибирає в кого йому вірити, але були рабом божім чи онуками сварожими, це різні поняття.
У своїй книзі Дара Корній трохи знайомить нас з забутими богами слов'янської культури. Сюжет мені дуже сподобався. Поєднання міфології предків з сучасним світом. Мелодійна мова, цікаві, багатогранні герої, різноманітні сюжетні лінії. Все це робить книгу доброю, якоюсь таємничою, з гіркуватістю про наше минуле. А ще повчальною.
Мова, оберти, слова ллються, події тривають швидко. Акцентується увага на найважнішому, на душі, доброті, людяності, любові, сім'ї.
Мені здається що такі книги дуже важливі, особливо в наш час, коли люди втрачають себе, втрачають віру, втрачають душу. Можливо письменниця не дуже підходить на роль рятівниці душ, але є щось в сюжеті, в словах, що змушує читача задуматися.
Коли реальність переплітається з казкою, коли все це описано гарною мовою, яка рисує живі картинки сюжету - це завжди цікаво.
Трохи філософії, трохи кохання, трохи сучасних актуальних питань, трохи старих богів й магії, трохи життєвих істин, мультивсесвіт й вийшов цікавий сюжет. Головні персонажі мені теж сподобалися. Головна героїня, Мальва - сильна дівчинка, добра. Було цікаво спостерігати за її становленням та пригодами.
Друга головна героїня Птаха, це світ у всіх його проявах, та ще мудрість й любов. Другорядні світлі герої теж цікаві, але про них написано не так багато. Сподіваюсь, що у продовженні про них буде більш інформації.
Темні персонажі. З одного богу дійсно темні, а з другого, по-своєму добрі, люблячі, та як не намагаються жити без світла, але все ж є в них щось сонячне. З мінусів, це сленг на якому говорить головна героїня. Це щось огидне, не приємне. Хоч сама героїня імпонує. Я вважаю що сленг та матюки треба вживати лише тоді, коли це буде чутися органічно, коли це буде посилювати емоції. А просто так випускати ці коряві слова, це якось не природно.
Книга сподобалась самим задумом автора показати українську міфологію в суміші з сучасністю. Сподіваюсь що й продовження пригод головної героїні мене не розчарують.
*************************************************************
А вам знайома творчість Дари Корній? Яке враження залишилося у вас від цієї книги? Які ще книги Дари Корній можете порекомендувати? Пишіть у коментарях.
**************************************************************

Ставте вподобайку. Підписуйтесь на «Хроніки книголюба» у соцмережах. Рекомендуйте своїм знайомим та друзям.

****************************************************************

Хроніки книголюба у соцмережах : Фейсбук ,  InstagramLiveJournal, Telegram, TwitterTumblr, Крок вперед!

**************************************************************
Якщо знайдено помилку в тексті - пишіть
#хороші_книги #література #список_книжок
#блог_про_книги #відгуки #читаю_книги_щодня #враження_UA
#література_українською_читання_книги_фільми_серіали
#книжкове_суспільство #блог_українською
#українські_письменники #хроніки_книголюба #відгукнакнигу
#читаюукраїнськихавторів #книги2023 #читаюпідчасвійни #ПроКниги_Що_почитати

Немає коментарів:

Дописати коментар