понеділок, грудня 12, 2022

Хто живе у твоїх снах?

Коли починаєш читати Кідрука, час минає непомітно.
І можна пропустити все, що планував, навіть не помітивши це.








Ти просто занурюєшся у сюжет і до останньої сторінки не можеш відірватися. Але після закінчення тексту, він залишається у тебе в голові. Думки так і скачуть, перетравлюючи прочитане.

Ця книга вразила дуже сильно. Я намагався розтягувати задоволення, але це не про цю книгу.

Макс Кідрук"Зазирни у мої сни"




Сама назва книги вже збуджує. Ти собі щось вже починаєш фантазувати на цю тему.

Книга бомбезна. За останній час(пів року) це найкраща книга, яку я прочитав  у жанрі містики та жахів.

Читаєш й відключаєшся від своєї реальності. Поглинаєш у світ книги, в події, які трапляються,  та будують нову реальність. Ти живеш життям головних героїв, з ними сумуєш, радієш. З ними мандруєш стежками сюжету, з ними кохаєш, з ними боїшся.

Жах, який нагнітає автор, проникає в саму середину, пробирає аж до кісток.

Таких переживань я давно не відчував у книгах.
Мені здається, що Кінг може спочивати. Ця книга була написана дуже круто, одним словом –жесть.

Я насолоджувався сюжетом, мовою, напругою. Було жахливо, але й цікаво.
Сподівався на щасливий кінець, але автор вирішив по іншому підійти до фіналу книги.

Книга інтригує, книга лякає.


 

Кідрук бере містику, детектив, жахастик та простий опис життя людей. Все це вміло перемішує й подає читачеві. І починається історія. Історія захоплива та не передбачувана. Атмосфера книги напружлива, водоспад переживань, надії на краще.

Я розумію, що це книга, але вона зачепила за живе. Так майстерно написати страшну книгу, одного таланту замало. Треба мати щось у середині, у душі, щось, що не дає заснути ночами. У Кідрука це є. Він відчуває потреби читачів.

Але крім плюсів, книга має й мінуси.



Головний персонаж здається якимось недалеким, майже тупим. Він пливе по житті, там щось зробив, там ще щось. Не може порахувати два плюс два. Не може зрозуміти, що його маленький син причетний до подій. Якось не вдалося автору розкрити головного героя. А може це така задумка автора?

Ще одним мінусом є акценти на якихось дрібницях, назвах. Мені здається, що це відвертає мене, як читача, від сюжету. Але я вважаю, що це може статися з будь-ким хто багато часу не живе в Україні та не до кінця розуміє реалії країни.

Але плюсів більше та вони й зробили книгу такою цікавою.
Про сни, мені здається, не багато книжок. На думку приходить лише "Шостий сон" Бернарда Вебера, та ще про усвідомлені сни, якогось російського автора.



Сама тема снів дуже цікава. Що таке сон?
Реальність паралельного світу чи світу ілюзій? А може це шлях до кошмарів, чи шлях до чогось ще?
Питань багато, відповідей замало.



В цілому книга дуже сподобалась. Я декілька днів ходив під тиском думок та роздумів про все прочитане.
Зачепив мене Кідрук своєю книгою.

********************************************************************


А вам сподобалась ця книга? Які враження у вас? Пишіть у коментарях.

********************************************************************* 

Ставте вподобайку. Підписуйтесь на «Хроніки книголюба» у соцмережах. Рекомендуйте своїм знайомим та друзям.

****************************************************************

Хроніки книголюба у соцмережах : Фейсбук ,  InstagramLiveJournal, Telegram, TwitterTumblr, Крок вперед!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар