четвер, вересня 15, 2022

Корейська дорама, яка підкорила моє серце, та перевернула погляд на корейський кінематограф

Серед багатьох серіалів, котрі завоювали серця фанатів, в останній час набирають популярність дорами.

Дорама- це азійський серіал. Одним з таких серіалів, якій покорив багато сердець та захопив їх у полон, сміливо можна назвати корейський фільм "Гоблін", або "Демон" 2017 року.

серіал Гоблін
серіал Гоблін

Коли мені порекомендували цю дораму, я не дуже повірив у то, що цей серіал такий класний, як мені про нього розповідали.

Але почавши дивитися, я змінив свою думку, та зрозумів, що упереджено ставився до азійського кіно.

Так, я іноді дивлюся китайські фільми, особливо "китайські легенди", як то "Герой", чи "Тигр, що крадеться, Дракон, що Зачаївся".

Але "Гоблін" для мене став прикладом неперевершеної роботи режисера, акторів, костюмерів та інших людей, які працювали над цією дорамою.

Таких гарних фільмів я не бачив дуже давно.

Ця дорама- щось неперевершене, щось недосяжне.

Сюжет, на базі корейської легенди, з містикою, з драматичною лінією, з лавсторі, з гумором та неперевершеним музикальним супроводом.

Не буду обговорювати сюжет, ви можете знайти інформацію в інеті. Хочу розповісти про те, що підкорило мене у цьому фільмі.

По-перше, це містика у сюжеті. Та її стільки, скільки потрібно для створення настрою, для створення атмосфери, яка не буде перевантажити глядача.

серіал Гоблін
серіал Гоблін

Режисер подав містику дозовано, та до міста.

По-друге, це підбір акторів. До цього фільму я не був знайомий з корейським кінематографом, але мені здається, що інші актори не змогли би зіграти краще, ніж ті, що грають.

Підбір на висоті. Кожен актор підходить до свого персонажа, за обличчям, за характером, за якоюсь родзинкою  тощо.

серіал Гоблін
серіал Гоблін

3. Це локації фільму. Корея, Канада.

Природні пейзажі, будівлі, різноманітні кафе, парки, будиночки. Все стильно, все до міста, все доповнює та розкриває сюжет, робить його різноманітним, яскравим.

серіал Гоблін
серіал Гоблін


серіал Гоблін
серіал Гоблін


серіал Гоблін
серіал Гоблін

4.  Це підбір одягу головних акторів та акторів другого плану.  Колірні гамми одягу  підходять не тільки до обличчя героїв, але і до локації, та до настрою людей.

Фон по заду, фон по переду, контраст чи навпаки розмиття.

Колір  посилює ефект сюжету, передає емоції, настрій, думки героїв.

Мені, як людині, яка займається фотографією, було чому повчитися у складанні колірних схем та контрастів. Це просто фантастика, від якої не можна відвести очей.

серіал Гоблін
серіал Гоблін


серіал Гоблін
серіал Гоблін

5. Робота режисера та акторів.

Я дуже давно не бачив таких яскравих емоцій та почуттів, які передавали персонажі фільму.

Радість, щастя, біль, смуток, туга, задумливість, жах,злість.

Таке різноманіття, що словами важко передати. Це треба побачити. А після перегляду, встати та гукнути, що віриш акторам.

серіал Гоблін
серіал Гоблін

6. Гумор. Він особливий, але не псує загальної картини. Він відтіняє і додає шарму, додає неповторності, що присутнє лише Азії.

7. Спеціальні ефекти легкі, не перевантажують сюжет.

серіал Гоблін
серіал Гоблін

8. Музика. Вона підкорює, вона пронизує знизу до верха, вона проходить крізь серце. Її хочеться слухати ще і ще. Кожна композиція підходить до сюжету, до локації, до кольорів, до емоцій.

Весь серіал наповнений світлом, кольорами особливою атмосферою, добротою і любов'ю.

серіал Гоблін
серіал Гоблін

Все разом це проникає в душу.

***********************************************************************

А ви любите дорами? Які дорами вам сподобалися? Що можете порекомендувати? Пишіть у коментарях.

Ставте лайк, підписуйтесь в соцмережах на обновлення.

**********************************************************************

Хроніки книгочія у соцмережах : Фейсбук ,  ОдноклассникиInstagramLiveJournalTelegramTwitterTumblrКрок вперед!

Немає коментарів:

Дописати коментар