вівторок, вересня 13, 2022

Коли казка мішається з історією...

Вітаю!
Пройшло багато часу з останнього запису.
Багато сталося подій за цей час, але є одна подія, яка змінила усе - це війна россії проти України.
Тому я весь цей час не писав. Був приголомшливий, та не хотілось писати мовою окупанта. Але я прийняв рішення писати на рідній мові, бо не можу не ділитися з людьми, які чекають нових оглядів книжок та фільмів.
Я не спілкувався мовою більш 20 років. Я знаю , що будуть помилки, але я працюю, та прошу моїх читачів допомагати мені з помилками.
Ще я розумію, що багато книжок я читаю російською мовою, але я вже знайшов декілька книжок українських письменників…
Все буде Україна!
Insert picture description
Закінчив сьогодні читати уривок із книги Надії Бугаєвої " Казка про царевича-птаха та одноруку царівну" (Сказка о царевиче-птице и однорукой царевне)
Казка про царевича-птаха та одноруку царівну
Складно робити висновок про всю книгу по уривку, але мені сподобалося. Є в цій розповіді якась родзинка. Я сказав би щось таке, що затягує читача продовжувати читати, продовжувати співпереживати головній героїні і просуватися вглиб історії.
Початок наводить на думку про містичне підґрунтя, казку чи легенду. А потім різке перенесення в інший час, в інше місце, в інше життя, не схожу на казку, але теж живе та цікаве.
Перед очима постає той антураж та декорації того часу. І особисто я, як би переносився в ту нелегку, але, напевно, цікаву епоху. Епоху, про яку ми знаємо дуже мало.
Образи з раніше прочитаного та образи з раніше побаченого, сплелися з образами цієї історії та втілилися яскравими фарбами, перемішалися з шаленим часом та реальними історичними персонажами. В результаті вийшла цікава сюжетна лінія.
Дуже доречні вірші, вони є доповненням образів, і водночас частиною історії, частиною родзинки. Та й вірші підібрані дуже вдало.
Мені, як читачеві, хотілося б, щоб містичний початок поєднався з історією головної героїні. Хотілося, щоб книга закінчилася на якійсь хвилі. Чи це буде розкриття якоїсь таємниці, чи це буде щасливе романтичне закінчення, але якась присутність магії чи наліт містики необхідна. Сподіваюся, що у книзі так і сталося.
*****************************************************************************
А ви читали цю книгу? Які враження у вас? Пишіть у коментарях. Стежти за новинами у соцмережах.
*****************************************************************************
Хроніки книгочія в соцмережах : Фейсбук , Одноклассники, Instagram, LiveJournal, Telegram, Twitter, Tumblr, Крок вперед!

Немає коментарів:

Дописати коментар