суботу, жовтня 15, 2022

Книга роздум, книга запитання, книга життя

Закінчив читати книгу Макса Кідрука" Де немає Бога"

" Де немає Бога"
" Де немає Бога"


Для мене це перша книга українською, яку я прочитав за останні 30 років.
Так сталося, що російська мова була переважно основною мовою, якою я спілкувався все своє життя.

Але я вирішив писати та читати українською мовою.


Мені дуже пощастило, що перша книга, якою я зацікавився, була книга Кідрука.

Для мене це було щось неймовірне. Я кайфував.


Задоволення від того, що я читаю українською, знайомство з новим для мене цікавим автором були неперевершені. Я не очікував, що в мене буде стільки радості від того, що за більш між 20 років я не забув рідну мову.


Та, деякі слова я не розумію, але за змістом все йде добре, та є словник, де можна подивитися незрозуміле.

Книга видалась важка, але цікава. Важка за сюжетом. Драма, яка розгорнулася задовго до основних подій, а потім переросла у соціально-психологічне пекло.

У свому творі Кідрук дуже відповідально поставився до опису всіх речей. Все зроблено реалістично та вірогідно. Сюжет жерсть. Автор як би сперечається сам з собою на тему існування Бога, та підштовхує читача теж посперечатися.

Суть книги в тому, що немає людей без гріха. Кожен у своєму житті зробив щось жахливе. Щось, що може зруйнувати мрію про довічне життя у раю.
І не важливо, вбив ти когось, чи пограбував, чи ще щось.
Кожен вчинок несе відповідальність і рахується.


Кідрук дуже майстерно розкрив образи своїх головних персонажів. Їх життя, їх прагнення, їх помилки.

В кожного є скелети у шафі, але герої приховують їх десь у глибині своєї душі. Де кому соромно за свої вчинки. Хтось просто змирився та намагається забути, але…

Люди з різних країн, різного соціального статуту, зібралися у літаку. В кожного своя подорож, свої надії, але у вищих сил є своє розуміння що до цього.

Кожному із героїв прийдеться робити свій вибір.

Це книга про вчинки та наслідки. Це книга про страх перед смертю. Вчинки людей, їх вибір, мерзотність падіння у прірву. І коли люди роблять такі вчинки - в цьому місті не є Бога.

Гострі соціальні питання, які автор підняв у книзі є актуальним для нашого суспільства.

В одному коментарі до книги було лише« Жах. Жахливий Жах».
Але написано добре. За цією книгою можна знімати фільм, який враже у саме серце, та буде кошмарити сни.
Говорять, що у Кідрука це не найкраща книга, але мені поки рано зрівнювати. Поки рано.

Макс Кідрук
Макс Кідрук


Метаморфози які відбуваються з людьми, з головними героями, перед якими є вибір : життя або моральне божевілля та постійні розмови з совістю

В книзі багато сюжетних ліній, але всі вони ведуть до однієї ідеї морального вибору.

Дуже детально йде не тільки опис головних персонажів, а ще фону, на якому ідуть події.
Кожна сюжетна лінія веде до точки неповернення та ніхто не знає, що буде далі, за горизонтом. За межею, в місті, де, Бог буде вирішувати.
Після книги залишається багато інформації в голові, яка тягне на роздуми.

Читачу буде цікаво самому розв'язувати питання про добро та зло, про чорне та біле, про війну та політику.А ще про існування висної сили, тобто Бога.

Сподобалось, що різні дрібниці додають книзі якісь особливий колір. Скелети у шафі кожного персонажу жахливі, нібито надумані, але вони підсилюють психологічну атмосферу книги.

Книга тримає увагу читача у напрузі до останнього.


В сюжет занурюєшся з головою, хоч і є де які моменти, що дратують та дають нудьгувати.

Кінцівка з одного боку не радісна, драматична. Але з іншого боку, Бог зробив свій вибір, як і автор.
Обоє здивували, подарував деяким із" людей" другий шанс.

Кожен для себе вирішує є Бог, чи його не має.
Автор, протягом всієї книги, якби питає у читача, надає інформацію з різних боків, провокує обставинами.


На мій погляд, дуже цікава книга. Не проста, провокаційна, шокова.

" Де немає Бога"
" Де немає Бога"



А що ви можете сказати про цю книгу? Які книги цього автора ви читали? Що можете порекомендувати» Пишіть у коментах.

********************************************************************* 

Ставте вподобайку. Підписуйтесь у соцмережах на «Хроніки книгочія», щоб бути у курсі нових оглядів.

********************************************************************* 

Хроніки книгочія у соцмережах : Фейсбук ,  ОдноклассникиInstagramLiveJournalTelegramTwitterTumblrКрок вперед!

****************************************************************

#хороші_книги #література #список_книжок

#блог_про_книги #книжкичитати #підборка_книг

#книжкове_суспільство #блог_українською

#огляд_книг #українські_письменники

Немає коментарів:

Дописати коментар