пʼятницю, березня 11, 2022

Я дякую солдатам України


Я дякую солдатам України
За те, що рідну землю бережуть
За те, що проти ворога дурного
Спиною прикривають мирний люд

Я дякую всім тим, хто на кордоні
Несе нелегку службу в скрутний час
Я дякую героям-волонтерам
Які допомагають кожен раз

Я дякую всім жінкам Батьківщини
Які в темряві світло нам несуть
Вони чекають українських воїнів
Які з війни живими всі прийдуть

Я дякую Народу України
Що боротьбу веде з московською ордой
Народу, що в єдиному пориві
Дає відпір могутньою рукой

Я дякую панові Президенту
За мужність, за хоробрість, за людей
За те, що не прогнувся перед гнидою
За те, що надавав йому люлєй

Я дякую всім тим хто вірить в правду
Хто молиться за спокій та життя
Хто хоче перемоги Україні
Та викинути "русский мир" в сміття



Немає коментарів:

Дописати коментар