неділю, липня 07, 2024

Крапка та її світ неймовірних оповідань

Крапка та її світ неймовірних оповідань



Крапка - це псевдо дуже цікавої молодої авторки, оповідання якої можна знайти на Аркуші.
Іноді хочеться прочитати щось нове, але від незнайомих взагалі авторів. Тому я частенько заходжу на Аркуш та блукаю стежками авторів, які пробують цей світ на смак.
Як написано на сторінці цієї авторки: Дивний автор дивної прози. Записую світи, що народилися в моїй свідомості, та живуть своїм життям.
Я випадково вибрав есе «Кокон» й був казково здивований цим, коротеньким, на пару сторінок, чарівним поглядом на наш світ. Це філософія, яку поклали на ноти. Читаєш й ніби летиш на хвилях прекрасної мелодії.
Потім я прочитав «Крик душі», «Ведмідь і босорка»,«Босорка: без правильної відповіді», та «Порушений спокій».
Це було приголомшливо. Я отримав таке задоволення, що весь день ходив з різними думками, щодо цих оповідань. Й постійно повертався до цих сюжетів, до тієї подачі думок авторки, які пронизали мене наскрізь.
В мене були схожі відчуття, коли я читав книгу «Вічник» Мирослава Дочинця.
Крапка копнула дуже глибоко й дістала до самісінької душі. Такі роздуми за життя, за пошук свого місця у цьому світі, за людей, може написати тільки людина, яка пропустила все це через себе.
Ця мудрість не вимірюється роками. Вона вимірюється духом, жагою до життя, жагою до пізнання світу, любов'ю.
В кожному рядку, в кожному слові, присутня якась магія. Ти читаєш, потім повертаєшся й знову читаєш й перед тобою постає жива картинка. Ти відчуваєш запах сюжету, барви, душу оповідання.
Ти ніби присутній у сюжеті, але невидимий. Спостерігаєш за розвитком подій й тільки зроби крок - станеш персонажем.
Я просто не очікував, що ця авторка так мене затягне у свої оповідання.
Дійсно, дивний автор дивної прози.
Буду й надалі слідкувати за її творчістю. Посилання на її сторінку https://arkush.net/user/9894
**********************************************************
Якщо читали її оповідання, яке враження залишилося у вас? Пишіть у коментарях.
****************************************************************
Ставте вподобайку. Шукайте «Хроніки Книголюба» у соцмережах. Рекомендуйте своїм знайомим та друзям.
***************************************************************
Текст пройшов перевірку на плагіат. Унікальність тексту 100%
Якщо знайдено помилку в тексті – пишіть
*****************************************************************

Немає коментарів:

Дописати коментар